Ylvis eller Wilborn?

Idag hadde jeg faktisk tenkt å skrive en blogg om Ylvis brødrene som jeg bare digger over alt på denne jord. De er så ufattelig morsomme og forestillingen YLVIS III har jeg sett tre ganger! Alle gode ting er tre når det kommer til de to karene der. Ungene og jeg så programmet som hadde premiere igår, men istedenfor å blogge om det snur jeg på hælen.

Igår var det ikke bare programmet som hadde premiere, men og Fritjof Wilborn hadde premiere på sitt første program siden alt styret med Tv 2. Han er en rasende flink programleder, det skal sant sies, men mediamessig gjør du noen rare valg Fritjof. Hvorfor kommer du på premieren med din nye utvalgte når du vet at pressen vil hive seg over dere? Kanskje det var vanskelig å forklare for henne at hun burde holde seg hjemme, men siden hun ikke er vant med dette gamet ville hun vel gjerne være med? Den skjønner jeg, for det skal litt til å skjønne fokuset til tabloide journalister til enhver tid.

Men uansett Fritjof så går mine tanker til eks fru og barna dine i dag. Det kan ikke være lett å lese VG eller Dagbladet på nett i dag og jeg sender varme tanker deres vei. Men dette vet jeg du tenker på og at du sikkert kjenner en litt flau smak på tungen når du ser fokuset i dag. Du er veldig flink Fritjof og jeg unner deg suksess i ruta igjen, Virkelig! Men noen ganger lønner det seg å være litt street smart. Lykke til med seertallene idag som jeg vet er et tema. Krysser fingrene for deg!

960x




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

By | 2009-09-01T09:32:21+00:00 1. september, 2009|Categories: YTRINGER|Tags: , , |42 Comments

42 Kommentarer

  1. Anniken 1. september 2009 at 10:46 - Reply

    En gang må bli den første! De venter trossalt barn sammen, klart hun skal være med.

  2. Tårnfrid 1. september 2009 at 10:51 - Reply

    Ja hehe…det kan du si 😉
    Det er vel få som har fått med seg at Ylvis hadde premiere.
    Samme var det med Amanda utdelingen. Ble det Amandautdeling forresten?

    Jeg synes media har et snavar her. Hvorfor skal de kretse seg om disse hyper- oppmerksomhetskåte og glemme hva de faktsik var utsendt til å gjøre?
    Men journalister er jo blitt helt hekta på kjendiser. Nesten som groupies jo.

    😀

  3. Sollus 1. september 2009 at 11:04 - Reply

    Ingen som reagerer på at programlederen ikke klarte å uttale navnet på programmet i sendingen i går?

    «YLVICSH»….

    Jeg syntes det oppsummerer alt. Problemene med TV2. Problemene hjemme hos barna og eksen. Lykken med sin nye dame. Alt syntes. Det er helt gjennomskinnelig, og jeg må nesten sitte med pute foran ansiktet når han viser seg på skjermen. Han plasserer seg selv i en situasjon her -ekstremt mottagbar for alskens heftig kritikk og spydigheter. Likevel bare kjører han på. Han skal ha for pågangsmot -eller PR-kåthet -alt ettersom.

    Stakkar liten. I steden for å bli kastet ut i medialivet burde han vært på et rekreeringshjem for å komme seg i steden for å
    a) ha så dårlig tid hos tannlegen før sending at bedøvelsen ikke rakk å gå ut
    b) droppet den ekstra beroligende pillen
    c) drikke det siste glasset med sinnabrus

  4. Solstråle69 1. september 2009 at 11:32 - Reply

    Hmmm…. Skal de sitte hjemme i sofakroken å gjemme seg?…. Fy skamme dere, liksom! Hva vet vel vi om bakgrunnen?

  5. Robin 1. september 2009 at 11:34 - Reply

    Dette er ingen sak eller noe som helst. Folk skiller seg og gifter seg på nytt og får unger så det holder.
    Who really cares?

  6. Karin 1. september 2009 at 11:40 - Reply

    PATETISK. Jeg vemmes av hele fyren, som er like patetisk som alle andre ekle, halvgamle menn som flipper ut og mister vurderingsevnen. Fatter de ikke at det eneste en ung dame tiltrekkes av er kjendisfaktoren.

  7. torillW 1. september 2009 at 11:49 - Reply

    Hei Trine.
    Jeg orket bare ikke se på jeg. Alt jeg tenker når jeg ser Fritjof Vilborn nå er hvordan han har bedratt og vert utro mot sin kone. Klarer bare ikke med sånt jeg. Synes så fryktelig synd på dem som nå må samle sammen bitene, barna som må forholde seg til pappas plutselige nye kjæreste, og ekskona som skal komme seg videre. Alle mine tanker går tit dem i disse dager.

  8. Tårnfrid 1. september 2009 at 12:12 - Reply

    Sollus: *LOL*
    jeg så ikke programmet…men ble jo litt nysgjerrig.
    Plutselig kom jeg på at alle kjendiser som snøvler eller har rar adferd er matforgiftet…er ikke det sånn?

    😀 😀

  9. sm 1. september 2009 at 12:17 - Reply

    Kva er det som gjer at unge jenter prostituerar seg for å bli sammen med ein halvgamle kjendisar og millionærar. Er det kun jaget etter kjendisstatus og pengar?

    Blir ikkje dette ramma av den nye horekjøpslova? Jentene prostituerar seg for pengar og kjendisstatus, og er heldige og skaffar seg ein fast kunde og kallar det kjærlighet.

    Kva er det så mange jenter tenker når dei gjer dette?
    At kjendisane og millionærane tar for seg av det som blir tilbydd er vel kankje meir naturlig.

  10. Gunnhild 1. september 2009 at 12:31 - Reply

    Det er første gang jeg er innom bloggen din. Datt innom via «Jeg er sint».
    Du blir rasende fordi noen «ikke har gjort jobben sin» i FEM. Dagen etter kan du åpent kritisere en programleder for å ha tatt med sin nye kjæreste på premiere. Hvor mye research gjorde du før du kritiserte ham?
    Dette er virkelig lavmål. Slenger du offentlig dritt, må du tåle at det spruter litt på deg selv. Og ikke si at dette er en privat og personlig blogg. Ligger den på nettet er den åpen for alle.
    Jeg har selv vært gjest i FEM, og stortrivdes.
    Det var første gang jeg var innom bloggen din. Det blir nok den siste.

  11. Bella 1. september 2009 at 12:50 - Reply

    Herregud. Dette er 2009. Folk blir skilt og går videre i livet. Skal han liksom gjemme seg bort for å ta hensyn til exen?? Det er da ikke ulovlig å forelske seg i en annen og gå ut av et forhold. Man eier da ikke folk!

  12. åse 1. september 2009 at 12:53 - Reply

    det er første gong eg óg er innom bloggen din -men det blir ikkje den siste!
    det er sikkert vanskeleg å sjå dette no; men hugs at all pr er god pr.
    eg har ikkje fjernsyn, så eg har aldri sett på studio FEM, men ettersom eg ikkje har så mykje til overs for damene som leiar programmet, tippar eg at eg ikkje hadde sett så mykje på det. anywho.
    du er ei stilig dame og eg har likt deg sidan eg sat klistra til radioen og høyrte på poprush. dei fleste som har ein blogg, slengjer frå tid til annan litt drit om eitt og hitt, eg gjer det sjølv. men når du gjer det vert det så synleg. dette er du heilt sikkert klar over, og alle har lov til å ytre seg som dei vil i dette landet.
    moving on! seier berre eg 😉

  13. Tiger 1. september 2009 at 12:55 - Reply

    Veldig enig med Gunnhild her.

    Du sitter i glasshuset ditt Trine og kaster stein på stein.
    Er du ikke klar over at glasshuset snart faller det sammen, uansett hvor sint og frustrert du er.

    Uff og uff, så synd jeg synes på deg og de rundt deg.
    Men jeg håper for deg og de rundt deg at du innser ting, før det er for seint.

    Lykke til.

  14. Geir 1. september 2009 at 13:00 - Reply

    Kjære Gunnhild nå fremstår du passe dum og uvitende.

    For vi vet da alle at denne lettbente Eli Hagen i mange år har støttet sin mann CIH som vel har mobbet det som finnes av svake grupper her i landet, det være seg aleneforeldre, samer, innvandrere og sosialklienter. Og så er Eli sint fordi noen tørr å kritisere kjendiser…

    Hvor dobbelmoralsk går det an å bli Eli Hagen?

  15. Stig 1. september 2009 at 13:11 - Reply

    Må bare spørre deg Trine, hvorfor er du så sint? Du var ikke sånn før når du var på P3. Likte godt å høre på programmene med deg der, men nå virker det som om du er sint hele tiden. Du kan jo ikke ha det så fint om du bare går rundt og irriterer deg over alle bestandig (kanskje ikke bestandig, men mye). Ta det fra en som også har vært mye sint og irritert over andre.

  16. Karin 1. september 2009 at 13:17 - Reply

    Dette burde du blogge om i dag!!

    http://e24.no/jobb/ledertalentene/article3243727.ece

  17. trinegrung 1. september 2009 at 13:20 - Reply

    Karin – aldri i livet! Herregud så kjedelig! Ingen som snakker om det i lunsjen utenom de som kanskje er på listen. Nei…holder meg til mediasynsing jeg men takk for tipset!

  18. Janicke 1. september 2009 at 13:27 - Reply

    Jeg er så enig med deg, Trine. Jeg fikk faktisk «klump» i magen og litt opp i halsen på vegne av ekskone og barna hjemme.
    Du formidler det imidlertid utrolig diplomatisk. Jeg satt med litt andre ord på tungen, he he. Men jeg synes du er vanvittig dyktig.

  19. Emmeline 1. september 2009 at 13:39 - Reply

    Fridtjof må være en VELDIG VELDIG spesiell skrue… Jeg har forundret meg over hvor ofte han har figurert i Se og Hør og Her og Nå. Med lykkelige hjemme hos-bilder. Med tåredryppende historier om da de mistet et barn. Om hvor vanskelig det var å få sparken..Derfor spanderer Se og Hør cruise med kone og barn som begynner å bli store–faktisk like gamle som den nye damen….

    Uansett hvordan du snur og vender på det så kan det se ut for at Fridtjof er MER enn klosset i sin omgang med massemedia…. og enig med deg: Tankene gikk også til ekskonen Birthe og ungene. Som sikkert både er lei seg og flygende forbanna…. Trolig med god grunn!!!

  20. Stine 1. september 2009 at 13:42 - Reply

    Kjære Trine!

    Du er en stor inspirasjon for meg i hverdagen. Jeg har et spørsmål til deg som lyder slik: Hva spiser du til lunsj og middag? Jeg har et stort ønske om å leve sunnere, fordi både jeg og samboeren trenger det! Kiloene har virkelig rent på de siste årene. Dessverre er jeg veldig elendig til å lage sunne, spennende måltider og take-away mat står ofte på menyen vår.

    Hilsen fast leser av din blogg 🙂

  21. Aud Uggdal 1. september 2009 at 14:03 - Reply

    Kjære Trine!

    Er dette jobben din?
    Skjønner godt Fritjof. Hvorfor skal han ikke «vise» henne frem først som sist?
    Presset fra pressen kommer ikke til å avta, neste uke har det kanskje stilnet litt pga premieren.

    Ps! Helse Josten

  22. Stine 1. september 2009 at 14:16 - Reply

    Jeg elsker også Ylvis! 😀
    Men Fritjof Wilborn er ekkel og slesk.. Både privat og på tv. Han gjør mye dumt på privaten (det gjør vi alle, og vi skal jo egentlig ikke dømme, noen gjør mer ekstreme ting enn andre) så jeg tåler han ikke i det hele tatt. Han ødela litt av programmet i går for min del, rett og slett fordi jeg ikke orker han.
    Og jeg syns av respekt for sine barn burde han latt den nye kjæresten være hjemme, selv om de venter barn sammen.

  23. O 1. september 2009 at 14:36 - Reply

    uffda. jeg kjenner både ekskonen og barna, og de har det IKKE bra for tiden. ekskonen hans er flott og jordnær, og jeg skjønner godt hun ble lei. Trist å si det, men de har det bedre uten ham.

  24. sandra 1. september 2009 at 14:46 - Reply

    Hva i all verden kom han med henne for? silikonlepper også.Tenker det forholdet ikke varer lenge.Stakkars hans barn og eks sier jeg bare.Han er ekkel og uten empati.

  25. Geir 1. september 2009 at 14:54 - Reply

    Vil vel ha seg ung sprek dame, slik mange menn i panikkalderen vil… LOL

  26. Solstråle69 1. september 2009 at 16:55 - Reply

    Er så enig med Gunnhild! Mediesynser? På hvilken måte? Og når noen «synser» om deg, blir du sint?

  27. Ellen 1. september 2009 at 17:15 - Reply

    Hei Trine

    Makan til surr.. På den ene side «advarer» du Fritjof og kjæresten mot tabloide medier. Men samtidig har du visstnok en spesiell rett til å gjøre nøyaktig det samme som du advarer mot.

    I ditt eget tabloide medie presterer du å fortelle dine 17,000 lesere at du tror kjæresten ikke har egne kvalifiserte meninger, og at barna til Fritjof trenger å få din medlidenhet servert i det offentlige rom.

    «Kanskje det var vanskelig å forklare for henne…» (sic).
    «Hun ville vel gjerne være med…» (sic).

    Kan det kanskje tenkes at paret faktisk ønsket å vise seg sammen? At de valgte å gjøre dette, framfor å skape spekulasjoner? At de gjennom dette gjorde en avtale med de store tabloidavisene?

    Og uansett deres motiver og private samtaler før de tok beslutningen: Hvorfor kan de ikke rett og slett få være et par, uten at tabloide medier (som din blogg) blander seg inn i deres privatliv?

    Og hvorfor mener du at din blogg står i en slags særstilling, når det gjelder å blande seg inn i kjendisers privatliv?

    Til slutt: Wilborn har forklart hvorfor paret valgte å vise seg sammen offentlig. Det står i Dagbladets artikkel om samme sak (research, Trine.. research….).

  28. Bjørn 1. september 2009 at 17:31 - Reply

    I ditt siste innlegg under «Jeg er sint..» innlegget fra i går, skriver du:

    «de kan ikke mene om ting de ikke har satt seg inn i!!! Det blir for dumt….»

    I så fall burde kjærsten til Wilborn ha all mulig grunn til å være sint på deg i dag og kjenne seg «ufyselig» behandlet av deg.

    Kvinnen er gravid, Trine. Med tvillinger. Hun (og Wilborn) ønsker åpenbart mest mulig orden rundt tilværelsen, når situasjonen først har blitt som den har blitt. Derfor stiller de opp offentlig, så de skal slippe telefoner, spekulasjoner, redusere sære oppslag i Se og Hør, osv. Dette har de forklart.

    Du uttaler deg om forhold du ikke har noen forutsetning for å uttale deg om. Som f.eks. spekulasjoner om hva kjæresten tenker («hun ville vel gjerne være med»), og om parets manglende vurderingsevne.

    Samtidig vet du at bloggen din vil bli lest av mange, og at det vil bli kastet dritt på paret i kommentarfeltene (ja, som redaktør står du indirekte ansvarlig for dette).

    Dagbladets artikkel var derimot rederlig og god. Der fikk Wilborn forklart omstendighetene rundt forholdet, og motivet for å vise seg offentlig, på en god måte.

    Jeg er enig med Vampus som spør: Hva vil du egentlig med bloggen din, når du skriver denne type kjendisinnlegg?

  29. Tårnfrid 1. september 2009 at 18:51 - Reply

    Bjørn: Hva er vitsen med å forklare omstendighetene rundt forholdet? Er han ansvarlig for å regjøre sånt?
    Wilborn selv gikk ut i media og sa at det var flere som hadde der vondt nå, siden det ble som det ble og at de måtte han ta hensyn til. Hvilke hensyn tar han når han forteller om kjærlighetsforholdet i media?
    Skjønner ikke dette jeg.

    Skjønner heller ikke hva Vampus (eller hva hun nå enn heter) har med hva Trine skriver. Hun er vel fri som alle oss andre, til å lese det som fenger henne vel?
    Når man spør om noe sånt så er det vel i hensikt å kritisere?
    Hva oppnår hun egentlig med det da?

    Jeg tror det ville være et mye mer fruktbart miljø her om man begynte å feie for egen bloggdøt først. Det er så mange oppdragere her.

  30. Trine Lise 1. september 2009 at 19:37 - Reply

    Hei. Kommentar feltet på det innlegget jeg ville kommentere var stengt.

    Ville bare si at du har min fulle støtte. Jeg leser bloggen din hver dag og synes du er skikkelig tøff som sier meningen din rett ut 🙂 Det liker jeg.

    Stå på. Keep up the good work 🙂

  31. Guro 1. september 2009 at 20:08 - Reply

    Jeg synes du er mild i omtalen av Mr Wilborn altså. Etter min mening er han en skikkelig dust, man oppfører seg rett og slett ikke som det han har gjort. Det blir litt teit for meg, når han i ett intervju sier at han ikke ønsker medieoppmerksomhet rundt alt som har skjedd, og deretter stiller opp i intervju på intervju etter det. Der han snakker om forholdet sitt. Kanskje det har noe med at han promoterer et nytt program?
    Og til trønderfrøkna som tror hun har skutt gullfuglen og er SÅ fornøyd; he’s done it once, he’s gonna do it twice!

    (jeg høres bisk ut, jeg vet det. Men utroskap har jeg INGENTING til overs for. Det går faktisk an å ordne en løsning, enten det er det ene eller andre FØR slike ting skjer)

  32. Bodil 1. september 2009 at 21:47 - Reply

    Det må da være surt å sitte på utsiden og se at andre har suksess i en kanal som sparket deg?Syns det er opptil Wilborn og hans flotte kjæreste å gjøre som de vil uten at noen skal si det og det om det,det er deres valg.
    Det er synd i dem som er forlatt,men en sak kan ha to sider.
    For et styr,ja, det kan du si ,som sparket ballen i gang……

  33. Sofie 1. september 2009 at 23:07 - Reply

    Sitat deg: «så går mine tanker til eks fru og barna dine i dag».

    Ja, du, med de mange leserne som sannsynligvis har klikket seg inn her i dag, har du helt sikkert bidratt til at dagen til stakkars Frithjof, hans eks-kone og barn har blitt mye lettere aa haandtere.

  34. Stine 2. september 2009 at 02:08 - Reply

    Jeg har dessverre ikke sett maken til.. en person som skal være fremtreden. Hvem i alle dager er du rett til å dømme, kritisere, spekulere.. Mao gjøre som du gjør??
    Du virker totalt overskygget når det kommer til kritikk, og du tar ikke kritikk til deg. DETTE er dårlig av deg!

    Og da tenker jeg på dette med Studio5, men også dette tulleinnlegget.
    Helt surrete å drive på slik du gjør!

    Be han hun venter barn med holde seg hjemme, eh.. ? Hvorfor?
    Skjerp deg.

    Voks opp litt, ikke bruk bloggen til å krenke andre før andre kan få lov til å gjøre det samme med deg.
    Du vet hva det heter: Det du vil andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem.
    Jeg tviler på at Frithjof`en ville likt dette.

    Og du bør søren meg skjønne og lære av dette med Studio5 at du ikke er så flink til å bli kritisert.
    Endre holdningen din.

    Lær deg å bli kritisert og stå for meningene dine og SVAR de som kritiserer deg. Hvis ikke blir det for dumt.

  35. HMK 2. september 2009 at 03:55 - Reply

    Jeg tenkte å svare deg her siden du stenger kommentarfeltene dine for kritikk.

    Kan informere om at jeg fulgt med i timen. Jeg har fått med meg hva du har jobbet med opp igjennom årene, jeg har lest bloggen din og registrerer at det her er mye negativt skrevet fra «meg til deg» om mediakjendiser med LANGT mer ballast enn du selv har. Både innen media og «kjendiseri». For eksempel her i denne posten!

    Er ikke det rimelig slam dunk da? Jeg er ikke den første som påpeker det. Har du noen sinne prestert å avfeie slikt med annet enn «skjerpings!», «følg med i timen!», «er du noe bedre?» og «usakelig!»….? Kanskje du med rette fikk fyken i TVN fordi du ikke greier å heve deg over barneskolenivå? (tillot meg litt synsing der altså)

    Er jeg bedre? Vel. Jeg rakker ikke ned på de som har mer suksess enn meg på mitt eget felt. Det er der skoen trykker så meget simpelt (ikke en hard sak å researche), og tydeligvis der selvinnsikten svikter. Jeg sørger for å vite hva jeg prater om. Da får jeg ikke spytteklasene mine tilbake midt mellom øynene. Ulikt deg Trine.

  36. Paal 2. september 2009 at 07:34 - Reply

    Jeg må bare si det, selv om mange har sagt det før meg:

    – Du elsker å kritisere andre, men selvkritikk – det er du ikke god på. Se hvilken posisjon du har fått i landets aviser, og i mediebildet generelt: Trine Grung – Blogger og sutrekopp.

    Ja, for det er faktisk en sutrekopp du har blitt. Et bittert kvinnfolk, uten skikkelige meninger og baller. For det er ikke baller å slenge med leppa på det nivået du driver med, det er bare hets.

    Da må du tåle å få dritt tilbake, så enkelt fungerer faktisk verden. Du tror vel ikke at du kan sitte på din høye hest (Les: kontorstol fra IKEA) og slenge med leppa uten at folk tar igjen?

    Ja, la oss si at Wilborn var utro… Kjipt for barna og kona hans, men det gir vel ikke deg rett til å synse om hva hans eks og barna føler? Dette er jo bare ett av MANGE eksempler på hvordan du TRAMPER over streken, dag etter dag, uke etter uke.

    May i call you bitch?

    Pål.

  37. Geir 2. september 2009 at 10:33 - Reply

    Ser at du har stengt kommentarfeltene fordi du synes det kommer inn mange usaklige kommentarer.
    Jeg lurer på hva du forventer deg på denne offentlige bloggen din?
    Du sier du blir sint. Sint fordi du blant annet får feil oppmerksomhet hos studio 5. Du ville heller snakke om generell blogging enn å svare på hvorfor du er så kritisk, ond og mobbete mot andre, særlig kvinner som gjør det bedre enn deg.
    Tenker du i hele tatt på at hvordan du opptrer og oppfører deg, får konsekvenser?
    I Norge idag er det mye fokus på mobbing. Det skrives bøker. Det er opprettet grupper mot mobbing på Facebook. Skolene har tiltak mot mobbing.
    Hvordan synes du at du bidrar som voksen, tobarnsmor for eller imot mobbing?

    Som tre barnsfar og lærer blir jeg også sint, men også frustrert når jeg leser dine kritiske og barnlige innlegg. Jeg blir enda mer frustrert når du ikke kan ta imot saklig kritikk.
    Jeg tror det er mye annet som er underliggende for din oppførsel, men det er bare du selv som kan gjøre noe med og forhåpentligvis endre på.
    Har du ingen gode venner, familie eller en mann som kan fortelle deg at du er på feil spor. At det du gjør bare er med på å gjøre ditt liv vanskeligere.
    Eller er det slik at du ikke hører på noens råd. At familie, mann og venner egentlig er ganske flaue og frustrerte på din oppførsel?

    Du kan endre dette!
    Lykke til.

  38. Laila 2. september 2009 at 11:00 - Reply

    Geir skrev et bra innlegg, og jeg signerer alt han skriver.

    Så lurer jeg på om du er sånn at all oppmerksomhet er bra, også negativ.

  39. Silja 2. september 2009 at 12:24 - Reply

    Heisann Trine! Jeg har aldri vært innom her før, og jeg må si at jeg er veldig imponert. Fin blogg, og sunne meninger i massevis! Med hensyn til herr Wilborn- det er en kjent sak at han stod frem i Se og Hør fordi Dagbladet hadde tenkt å «avsløre» utroskapen hans og det faktum at han ventet barn med sitt nye leketøy, og ved å stå frem i Se og Hør så fikk han penger for det istedetfor at Dagbladet «outet» han gratis. Du er frastøtende Wilborn, og du må være en pinlighet for dine barn. Ekskona bør være sjeleglad for at han dro, hun kan tydeligvis gjøre det bedre her i verden. I min mening er det rimelig ekkelt å ligge med noen på samme alder som ungene dine…men dakkars lille Wilborn fikk jo ikke være på tv lengre, og trengte sikkert litt oppmerksomhet.

  40. Nikko 5. september 2009 at 02:05 - Reply

    Se hvor god han er til og late som han ikke er sammen med hu stygge dama forran i kameraet der hehe

  41. Dea 10. september 2009 at 03:12 - Reply

    Ikke rart media kastet seg over dem når de først viste seg offentlig, de flese tabloidene må da ha visst at de har vært sammen i over FIRE ÅR og bare klødd etter å få skrive om det.
    Kvalm klyse er han utvilsomt, men det er det flere her som er.

  42. Marianne 12. september 2009 at 10:44 - Reply

    Til alle dere som har kritisert wilborn.. Paret har mistet tvillingene sine.. Har dette fra sikre kilder. Ble vel for stor belastning og for mye oppmerksomhet til mor.. Hu skulle tatt d mere med ro..

    Så nå kan dere jo vente å se om d blir flere kjærlighets barn fra den kanten.

Legg igjen en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mine nettkurs

BLOGGKURSET: Lær alt om blogging
bloggkurset
mockupss-facebook

FACEBOOKKURSET: Lær å bruke Facebook

Kategorier

hits