Det skal ikke mye til for å friske opp et trøtt vintertryne. En liten skitur, en joggetur i frisk luft, en sunn, glutenfri frokost og mor er klar for det meste. Jeg har spist ALT jeg kom over i helgen, helvetes PMS er alt jeg har å si. Jeg liker best livet de tre ukene når PMS ikke får regjere i systemet, men det er jo ingen vei utenom. Eller er det det?

Jeg vet jo av både erfaring og kunnskap de siste årene at dette er veldig styrt av kosten vi spiser, likeså den fysiske aktiviteten vi velger å utføre. Er jeg såkalt «flink» så er PMS hormonene halvert og vel så det, men det er jo ikke alltid en orker eller makter å leve det strenge regimet. Hva gjør en da?

Denne gangen valgte jeg flodbølgen som kom i form av sure oppgulp, late dager på sofaen, kalori-inntak ut av en annen verden, og gjett om morgenen i dag var grusom. Derfor valgte jeg å snu på det hele idag, jeg jogget imorges.

Jeg stod opp klokken seks, jobbet i førti minutter, tøyde og bøyde litt hjemme før jeg hoppet i dusjen. Det medførte at jeg nå sitter på jobben og har en helt annen dag enn hvis jeg hadde valgt å bli liggende i sengen. Trening og sunt kosthold er det eneste som funker mot min PMS…hva er dine triks? Det hjelper og med litt sminke som skal testes sendt av Makestyle. Huden er som fløyel og jeg ser virkelig freshere ut…..bør prøves!




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

Kvinne som våger?

Vi har alle livserfaringer, kan mine hjelpe deg å våge mer? Jeg deler på mail

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.