Treningsprogram uke 37

Jeg har virkelig kommet meg opp på sykkelsetet igjen. Det er så digg! Suse avgårde med vind i fjeset, musikk på ørene ( ikke for høyt, jeg hører bilene), natur rundt seg…..ingenting gjør meg så godt som en sykkeltur, helt sant. Jeg har aldri vært så veldig glad i å jogge. Det er tungt og slitsomt, og demotiverende for undertegna. Jeg kommer ikke noe særlig fort frem og føler meg alltid «tung» når jeg jogger.

Denne følelsen har jeg ikke på sykkelsetet. Det virker oppløftende og jeg bare elsker det. Det eneste «dumme» er at det er ganske tidkrevende. Jeg jobber jo som jeg gjør, er min egen arbeidsgiver (selvom jeg starter firma i disse dager sammen med andre, kommer litt om dette imorgen) . Derfor kan jeg legge opp ukene mine selv og ikke minst trene på formiddagen når det passer seg sånn. Det er veldig deilig, og derfor setter jeg utrolig pris på tilværelsen akkurat sånn som den er nå. Livet går på skinner, endelig.

Her er min treningsuke (puh, skal nok gå dette)

Dette skal jeg lett klare. Tirsdag og onsdag tar ikke lange tiden og gjøres om morgenen før huset forlates. Enkelt. Mandag og torsdag har jeg lagt alle møtene til etter 12 og da kan jeg lett sykle først. Trør ut kl 0830 (som i dag). Easy! Fredag begynner en nabodame og jeg på yoga i nærområdet kl 0800 om morgenen. Deilig! Håper planen inspirerer deg til å komme igang….kommer ny neste mandag. Da forplikter jeg meg litt…har en plan og det er digg!




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

By | 2015-05-31T10:16:10+00:00 12. september, 2011|Categories: OPPLEVELSER|6 Comments

6 Kommentarer

  1. Caroline Berg Eriksen 12. september 2011 at 22:25 - Reply

    Hurra for deg! Så flink du er 😀 Det er klart du mestrer dette her 😉 Gleder meg til onsdag 😀 

    Klemmer <3 

  2. millemette 13. september 2011 at 06:29 - Reply

    Så flink du er, stå på!
    Jeg har i en alder av 45 år fått skyssesyken og kan ikke trene for tiden. En utfordring, når det til vanllig er en del av hverdagen. Følger spent med på hva/hvem du skal samarbeide med framover.

  3. Gjest 13. september 2011 at 11:14 - Reply

    Takk for at du slipper til Feite-Lilly! 🙂 Det var en positiv overraskelse når jeg dumpet borti bloggen din for første gang på lenge(selvvalgt)..All ære.. Men vil bare minne deg/dere som leser kommentarer på at ikke alle KAN trene..noe jeg gjorde som ungdom og frem til 20 år…men jeg hadde en  medfødt alvorlig sykdom som lå der og som brøytet seg vei..og har gjort meg handikappet. Og NEI..det er ikke meg selv som så og si totalt forbyr meg å trene..
    Glad du kan hjelpe mange med tips fra ditt treningsprogram..men har nevnt det før..hadde jeg vært frisk hadde jeg ikke»følt meg bra nok»fordi du klarer/gir inntrykk av å fikse alt..attpåtil sammen med andre fotballfruer…karriere,barn,mann,mat,trening..alt er på stell.. Tror du mener å oppmuntre damer i vår generasjon – håper bare du tenker over at det kan bidra noe til perfeksjonssamfunnet for andre. 
    Å nevne noe særlig mer om hvordan det føles som en kvise på samfunnets rumpe fordi man ikke kan jobbe,ikke kan trene,ikke tjener bra,ikke får brukt evnene mine,lever i en helt annen virkelighet enn»dere»..blir for marginalt på din blogg dessverre – ingen bryr seg. Men igjen takk for innleggene om leddgikt og Feite-Lilly. 🙂

  4. Cboerdal 14. september 2011 at 15:35 - Reply

    Gøy å se et treningsprogram som funker for deg! Men hva gjør du som oppvarming før styrkeøvelsene hjemme? Hilsen en som sliter bittelitt med selvdisiplinen…

    • Trine Grung 14. september 2011 at 15:55 - Reply

      Jeg småløper i trappene inne og går opp og ned på stepen noen ganger. Trenger ikke være så lenge.

  5. Jeanette 21. september 2011 at 15:53 - Reply

    Hei!:) Trener du så mye hver uke? Har inntrykk av at du trener mye. Har du noen framgang, eller står du litt på stedet hvil?

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Mine nettkurs

BLOGGKURSET: Lær alt om blogging
bloggkurset
mockupss-facebook

FACEBOOKKURSET: Lær å bruke Facebook

Kategorier

hits