Sosiale Medier 123

Det enkle er ofte det beste heter det, og jeg kommer veien videre til å leve etter det mottoet. Det er så gøy å være i gang med CHills at jeg ikke helt klarer  å tro alt som skjer om dagen. Endelig klarer noen å pakketere det jeg mener er riktig for bedrifter å gjøre på sosiale medier, hvorfor de skal blogge og være på Facebook har jeg jo visst lenge….og ikke minst hvordan!

Chills sitt første konsept lanseres innen kort tid og nettsiden jobbes det med. Logoen til denne satsingen ser du under, men jeg røper ikke helt hvordan vi skal bygge konseptet enda. Men genialt er det….enkelt og greit. Jeg digger denne logen fordi den gjenspeiler at dette er en slags ABC innen sosiale medier, vi leker med pakkene 1, 2 og 3, jeg liker fargene som en fort får litt skolefølelse av, snakkeboblen rundt tallene plukker opp sosiale medier….helt genial etter min mening. Og det viktigste er at jeg er fornøyd, og det er jeg! Likte du den?

Vi har denne uken signert fire store kunder, ansatt en person (som jeg snart skal presentere ), utviklet konseptet så og si ferdig, pakketert den andre store satsningen vi lanserer i starten av 2012….i det hele tatt så koker det! JEG ELSKER DET! Endelig skal de siste fire års harde jobb og masse møter videreutvikles! JEG ER HOPPENDE GLAD! Merkes det? Hihi….men ærlig, likte du den?

 

 

 

 

 

 

 




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

By | 2013-08-20T20:26:44+00:00 27. september, 2011|Categories: DIGITAL KOMMUNIKASJON|19 Comments

19 Kommentarer

  1. Lise 27. september 2011 at 19:05 - Reply

    Lurer fotsatt på hvem dine partnere i firmaet er?

    • Trine Grung 27. september 2011 at 19:11 - Reply

      Hvorfor er det viktig?

      • Lise 28. september 2011 at 05:59 - Reply

        Hvorfor holde det skult tenker jeg?

        • Trine Grung 28. september 2011 at 17:11 - Reply

          Holde de skjult? Det kan jo tenkes de ikke ønsker eksponering?

          • Lise 28. september 2011 at 21:05

            Hæ? Hvorfor ikke? De skal starte et firma som skal hjelpe firmaer med sosiale medier men så vil de ikke offentliggjøre hvem de er? Ikke så mye som navnet på de? Pussige greier synes jeg da. Da blir jeg litt skeptisk til hele opplegget kjenner jeg.

          • Trine Grung 29. september 2011 at 08:12

            De heter Jo og Leon. Belinda er ansatt som Creative Assistant. Jo og Leon skal ikke jobbe PÅ sosiale medier og trenger derfor ikke å være offentlig. De skal jobbe med Chills….jeg tar meg av den offentlige biten. Ikke alle som liker å by på seg selv…..

          • Lise 29. september 2011 at 20:44

            Men hvorfor kan du ikke si hele navnet deres? 

          • Rita Hansen 3. oktober 2011 at 10:25

            Nå må du jaggu gi deg, er det så viktig for deg får du vente til de er kommet igang, og kontakte Brønnøysundregisteret for å få ut de opplysningene du så sårt har behov for å vite. . . .

            I mellomtiden, mens du venter på at de skal komme igang, kan du melde deg på et kurs i hvordan godta et nei for et nei, og lære deg litt om respekt.

          • Trine Grung 3. oktober 2011 at 12:33

            Enig!

  2. Helge S 27. september 2011 at 20:34 - Reply

    Denne var fin, synes liksom jeg har sett den før, men så har jeg ikke det allikevel .-) spent på hvordan du skal bruke den for en lsik logo passer ikke til alt, men fargene stor godt il hverandre… det blir vel lit av fargevalget på webben også tipper jeg! Lykke til… mange nye konsepter.

    • Trine Grung 27. september 2011 at 22:47 - Reply

      Tusen takk! Dette blir bare bra, det er jeg sikker på

  3. Rita Hansen 28. september 2011 at 10:46 - Reply

    Jeg likte tekstsetningen og fargene du/dere har brukt. De var ikke «skrikende» på skjermen. Jeg er litt mer usikker på «terningen», den gir meg assosiasjoner til spill, men kanskje det endrer seg når en ser hele konteksten.

    Uansett, du er tøff som tørr satse, jeg ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte.

    Det er kult å «se» den gnisten hos deg, du tør der andre tier og ikke gjør noe.Savner litt den Trine som skapte mange diskusjoner. Og det er derfor kult å se at du nå er så engasjert. Spennende tider i vente for oss blogglesere tenker jeg:))

    • Trine Grung 28. september 2011 at 17:07 - Reply

      Takk for innspill og hyggelige ord! Jeg er så spent på denne veien….klyper meg i armen hver dag!

  4. Cornelis Elander 28. september 2011 at 12:34 - Reply

    Hei og god morgen Trine!

    Vi må ta en nærmere prat om et samarbeid fra USA…. 🙂

    God onsdag til deg, fra meg i Hollywood 😉

  5. Jannes Tapas 28. september 2011 at 22:31 - Reply

    Åå så gøy!!! når man endelig får igjen for det man gjør, og ikke minst det man tror på gir resultater!! Det jeg spesielt liker med logoen er snakkeboblen, en detalj som gjør den det lille ekstra og gjør mye ut av seg!!! bare en ide fra meg, hva med ABC i stedet for 123?
    Jeg holder selv på å lage logo til firmaet mitt om dagen, og neimen er det ikke lett nei,-hvorfor må det være så mange valg……meeen det er utrolig moro å drive for seg selv,-kjenner jeg er sprudlende våryr konstant om dagen, spes i dag da jeg fikk forespørsel om å ha stand og gjøre reklame for firmaet mitt for 500 mennesker……SEFFFFFFF jeg vil!!!! 😀 Sendte deg forresten en mail forrige dagen, har du fått den montro? Har fuuulllllllllllllll forståelse at du har mye å gjøre om dagen!!!!! LYKKE TIL VIDERE:))) 

    • Trine Grung 29. september 2011 at 08:10 - Reply

      Jeg har sett mailen…bare litt hektisk. Elsker logoen selv og morro at du så snakkeboblen! Det gjør ikke mye ut av seg siden jeg føler den egentlig er litt oppbrukt. Men den gjør akkurat nok…den er der. Jeg velger 123 for å skulle bokstaver og tall….pluss vi bruker 1 2 og 3 mye i det vi skal selge i firmaet. Bare vent å se 🙂

  6. LINN 29. september 2011 at 23:51 - Reply

    Dropp terningen, gjør den minimalistisk.. alt dette blir too much..
    men det er min smak da..

  7. Ellefsen Mette 16. oktober 2011 at 01:39 - Reply

    Hei flinke Trine! 🙂

    Du ville ha tilbakemeldinger, og jeg vil gjerne fortelle hva jeg mener om logoen. Det første jeg tenkte var «oi», og det var vel fordi det var veldig mye på en gang.. Mye farger, og logoen var ganske stor, og hadde kanskje ikke et fokuspunkt? Man må bevege øynene endel og studere for å få med seg hele logoen. Jeg likte fargene, selvom det kanskje kan bli litt i meste laget. En logo bør ikke være på mer enn maks et par farger, men fargene passet godt sammen. Navnet er også litt langt, hvertfall når terningen er med i tillegg.. Det hadde kanskje godt an å bruke et litt kortere navn (eller plassere «sosiale» over «medier»), og heller et slagord under logoen for å få frem poenget bedre. Snakkeboblen fungerte veldig fint, og jeg likte fonten. Hadde det vært meg, hadde jeg nok droppet terningen, «123» trenger ikke stå to steder i logoen, blir litt masete. Hvis det enkle er det beste, bør du også bruke dette i selve logoen og ikke bare i navnet. 

    Kjedelig tilbakemelding?

    Jeg mener bare at hvis firmaet ditt skal lære og veilede andre firmaer i hvordan de skal profilere seg utad, så må dere være sikre på at de ikke kan «ta dere» på slike enkle ting som dette.. 🙂

    Hilsen en liten BI og Multimediestudent fra Drammen 🙂

    • Trine Grung 16. oktober 2011 at 07:02 - Reply

      Tusen takk for god tilbakemelding! Setter stor pris på det 🙂

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Mine nettkurs

BLOGGKURSET: Lær alt om blogging
bloggkurset
mockupss-facebook

FACEBOOKKURSET: Lær å bruke Facebook

Kategorier

hits