Damene mine suser avgårde i en travel hverdag. Ønskelig skulle det være at vekten suste nedover, men det beste er å ta et steg av gangen. Personlig blir jeg ufattelig utålmodig og ønsker resultater helst på en og samme dag, men min mor kunne igår konstantere at hun så forskjell fra sist hun så meg for en måned siden. Jippi….jeg er på vei! Her er damene mine som veien videre kommer til å veie seg annenhver fredag fordi jeg har det litt for travelt om dagen til å oppdatere bloggen hele tiden. Håper på forståelse for det 🙂

1. Fjellgeita:

Siste uke har vært litt unntakstilstand ifht både kosthold og trening. Heldigvis er det likevel litt nedgang. Sist helg var kjæresten og jeg på hotelltur, noe som resulterte i en god del spising. Buffé med masse deilig mat som bare måtte prøves. Ikke at jeg MÅTTE spise, men jeg lot meg selv få lov- ute å få dårlig samvittighet! Og kjente virkelig på hvor vondt det er å være stapp mett. Det er jo utrolig ubehagelig. Den følelsen skal jeg ta fram igjen ved neste korsvei.

Etter hotellturen gikk kroppen litt i vranglås og to dager ble tilbrakt på sofa’n. Da fikk jeg anledning til å trene mer mentalt enn det jeg har fått tatt meg tid til på en stund, og det gjorde godt. Det gjorde også godt for dagene etterpå. Så for min del er den mentale biten en naturlig del av hele denne prosessen, den må være med for at det fysiske skal stemme.

Selv om vekta ikke har endret seg nevneverdig, så er jeg helt sikker på at noe er skjedd likevel. Buksene blir større og kroppen føles lettere! Ukens premie har vært at hodet falt mer på plass etter sofameditasjon og stille stunder – pusterom er viktig! Ekstrabonus er storbylangweekend med superbarna mine!!

2. Mickey:

Mye trim og fysisk aktivitet, men lite vekttap. Jeg går fortsatt på lavkarbo, men jeg hadde min første sprekk i helgen. Står på og gir ikke opp denne kampen mot kiloene!

3. Gladlaksen

Jeg er på rett spor og kjenner virkelig på kroppen at noe beveger seg i riktig retning. Jeg har begynt å løfte vekter hjemme to ganger i uken, i tillegg til faste gå/joggeturer . Det er viktig å trimme musklene og spesielt de store musklene. Da brennes det fett har jeg hørt….satser på at det stemmer. Kosten- jeg spiser hver tredje time, holder meg til Ryvita, grønnsaker, minst mulig «hvite» karbohydrater. Frokost er alltid smoothie.

4. Sanstjerna:

Da rørte det på seg litt igjen denne uken, så ukens mål er oppnådd! Flere måltider, mer vann og litt bevegelse gjorde susten. Jeg går inn i en litt spesiell uke – mer om det neste uke




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

Kvinne som våger?

Vi har alle livserfaringer, kan mine hjelpe deg å våge mer? Jeg deler på mail

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.