BLOGGSAMARBEID

Et blogginnlegg er kun troverdig om bloggeren selv har tro på produktet.

Jeg omtaler gjerne kampanjer, bedrifter, destinasjoner, produkter, og inngår kommersielle samarbeid hvor jeg selv har tro på produktet. Det øker både min og din bedrifts troverdighet at jeg har 100% tro på produktet. Mine blogginnlegg bidrar til trafikk, synlighet og veldig ofte salg relatert til det jeg blogger om.

HVA ER CONTENT MARKETING?

Trigger sier det som det er:

«Det handler om å hjelpe virksomhetene med å utvikle innhold i egne medier – alt fra nettsider til sosiale medier. Innhold som er så godt at virksomhetene på sikt bygger sine egne medier større og sterkere, slik at de får mer igjen for hver investerte krone fordi de slipper å betale for budskapsdistribusjonen gjennom kjøpte medieplasseringer.»

Ved at din bedrift fremmes på min blogg, i tillegg til egne medier, får den innhold som igjen spres videre av andre og skaper synlighet. PLUSS dere får innhold som dere kan dele i deres sosiale medier, skrevet av andre. Jeg bidrar gjerne – Trine Grung

MÅLGRUPPE

Målgruppe

Jeg har blogget i over 12 år og har en god del lesere. I snitt i måneden er mellom 150 000-200 000 innom min nettside. Hovedsaklig er det kvinner 30-50 som leser min blogg.

Siden jeg har en del som følger min digitale «lekenhet» så er det ikke vanskelig å få trafikk/lesere til mine innlegg.

  • Facebooksiden min med over 18 000 følgere
  • Twitter med over 12000 følgere finner du her.
  • Instragram med over 8500 følgere
  • SNAP er siste (@trinegrung) med over 3000.
Salget av fritidsenhetene på ærverdige Sanderstølen Høyfjellshotell har gått over all forventning. Facebook var en effektiv markedsføringskanal, og i kombinasjon med Trines blogginnlegg, satte det fart i spredningen og oppmerksomheten rundt prosjektet samt økte besøkende på hjemmesiden. Trine Grung er en spennende sarmarbeidspartner for konsepter, strategier og synlighet på nett.
SANDERSTØLEN, Frost utvikling