Snapchat er ikke som Twitter eller Facebook, der du enkelt kan merke bildene dine medhashtags eller et fysisk sted.
I stedet har snapchat latt folk få vite hvor du er ved hjelp av geofilter: litt pynt som du kan legge til med navnet på byen eller nabolaget.

Snapchatbrukerne er ganske besatt av dem, og hundrevis av millioner av bilder med disse geofilters blir sett daglig, sier selskapet.

Snapchat ønsker nå å gjøre det lettere å vise vennene dine at du er på et bryllup 
eller på en fest, i stedet for bare å legge et geofilter med navnet på en by.

Selskapet introduserer "on-demand" filtre for å la folk designe en geofilter for deres private liv, i stedet for å stole på de kommunale.

Mens bryllup hashtags har allerede blitt en ting, kan en engasjert et par designere å lage sitt eget filter for den spesielle dagen. En virksomhet feirer en lansering, eller en som bare ønsker å folk å vite hvor disse lekre maten bilder kommer fra, kan betale for å lage sin egen spesielle design for å dekke sin beliggenhet.

Når en Snapchatter laster opp et design, vil selskapet bruke opp til en dag for å gå gjennom den.



Brukeren får å plukke geofenced området ved å velge enten det dekker bare et sted for bryllup eller hele blokken for et nabolag fest. Priser for de tilpassede DIY filtre starter på $ 5, men varierer ut fra tidsperioden (opptil 30 dager) og plassering størrelse (mellom 20.000 og 5.000.000 kvadratfot). De vil også få tilgang til analyser innenfor snapchat for å se hvor mange som har sett og brukt sine on-demand-filtre.




Legg gjerne igjen en kommentar:

kommentar(er)

ANSETTE FOLK?
Trine Grung er ansatte som hodejeger i Dynamic People med spesialfelt innen PR, medier og kommunikasjon. Digital kommunikasjon er hennes domene. Meld deg på vårt nyhethsbrev for relevant informasjon om digital rekruttering.
We hate spam. Your email address will not be sold or shared with anyone else.